OFERTA
W CZYM POMAGAM
Szkolenia wykorzystują elementy psychologii, neurobiologii oraz kognitywistyki.
oparte są na cyklu kolba, czyli modelu uczenia się przez doświadczenie.
SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
Szkolenia dedykowane dla:
- przedsiębiorców, którzy sprzedają swoje produkty i dbają o rozwój swoich handlowców,
- sprzedawców mobilnych, którzy skupiają się na kontakcie z klientem,
- handlowców stacjonarnym, których głównym narzędziem pracy jest telefon oraz mail,
- osób chcących zarabiać więcej dzięki sprzedaży,
- osób, które zamierzają podjąć pracę w sprzedaży,
SZKOLENIA MANAGERSKIE
Szkolenia dedykowane dla:
- początkujących managerów, którzy chcą się rozwijać,
- doświadczanym managerom chcącym rozwijać i doskonalić swoje kompetencje,
- właścicielom firm, którzy bezpośrednio zarządzają swoimi zespołami,
- wszystkim tym, którzy mają poczucie braku swoich kompetencji managerskich i chcieliby je uzupełnić,
- managerom, którzy z osób zarządzających, chcieliby się stać przywódcami i liderami swoich zespołów,
SZKOLENIE Z OBSŁUGI KLIENTA
Szkolenia dla osób, które mają kontakt z klientem i chciałyby:
- w profesjonalny sposób zadbać o obsługę klienta,
- umieć rozpoznać i dopasować sposób komunikacji do typów zachowań klientów,
- aktywnie słuchać i rozumieć potrzeby klientów,
- rozpoznać i umieć asertywnie rozmawiać z trudnym klientem,
- potrafić odmówić klientowi, powiedzieć ,,NIE,, nie tracąc przychylności,
- osiągać sukcesy i czerpać z nich satysfakcję,
TEAM BUILDING
Szkolenie dedykowane zespołom, działom zaczynając od pracowników niższego szczebla po kadrę managerską. Jako właściciel, manager decydujesz kogo chcesz delegować na szkolenie/integrację.
Celem jest integracja oraz poprawa wewnętrznej komunikacji. Szkolenie zawiera elementy neurobiologii oraz kognitywistki.
DORADZTWO BIZNESOWE
B2B I B2C
Proces doradztwa składa się z 4 obszarów:
- Mentoringu
- Consalting personalny/ rekrutacje
- Startup
- Procesy, systemy i regulaminy
COACHING
Rolą coachingu jest aktywowanie, inspirowanie drugiej osoby do działania. Jednak w tej relacji Coach jest tylko „pasażerem” wspólnej podróży. Nie doradza, nie podpowiada rozwiązań. Jego rolą jest spowodowanie aby osoba, klient sam znalazł najlepsze dla siebie rozwiązanie oraz podjął skuteczne działania, zmierzające do poprawy przyszłości.
SZKOLENIE I CO DALEJ ?
Po zakończeniu procesu szkoleniowego każdy z uczestników otrzymuje imienny certyfikat, skrypt wiedzy oraz 30 dniową darmową konsultację.