SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA

Chcesz zadbać o to, aby Twoi klienci byli zadowoleni po kontakcie z Twoją firmą? Zapisz się na szkolenia z obsługi klienta Olsztyn i nie tylko.

Kompleksowe szkolenia dotyczące komunikacji interpersonalnej podczas obsługi klienta w biurze

Szkolenia z elementami neurobiologii, kognitywistyki oraz rozbudowanym warsztatem dotyczącym stylów komunikacji. Poznaj siebie i swojego klienta.

Szkolenia z zakresu skutecznej obsługi „trudnego" klienta w biurze/urzędzie

Szkolenia zawierają zagadnienia radzenia sobie ze stresem oraz emocjami. Prowadzone warsztaty doskonalą elementy postawy asertywnej w relacji z klientami.

Profesjonalna rozmowa telefoniczna z klientem

Praktyczne wskazówki dotyczące umiejętności rozmowy telefonicznej z klientem. W tym klientem trudnym, a także wymagającym.

Metoda 5S dotycząca wysokiej jakości organizacji stanowisk pracy w biurze

Metoda oparta na filozofii Lean manufacturing. Procedury, kroki oraz szczegółowe omówienie z elementami wdrożenia metody w organizacji (case study).

Skuteczny proces windykacji

Kompleksowe szkolenie poruszające wszystkie niezbędne zagadnienia w pracy skutecznego windykatora należności.

MOJE SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA

CHCESZ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIA Z OBSŁUGI KLIENTA W OLSZTYNIE A TAKŻE INNYCH MIASTACH?