Kim Jestem

O MNIE

o MNIE
kIM JESTEM

MICHAŁ ROMANIK

Co jest dla mnie ważne ?

Na pierwszym miejscu stawiam pasję i doświadczenie. Jestem przede wszystkim praktykiem, a potem trenerem. Zestawienie tych dwóch wartości daje  klientom i uczestnikom szkoleń gwarancję skuteczności każdego prowadzonego procesu.  Na kolejnym miejscu jest uczciwość i szacunek wobec wszystkich, którzy mi zaufali.

Moje doświadczenie:

24 lata zajmuje się sprzedażą. Przez 17 lat zarządzałem zespołami sprzedażowym i managerami.
Zawsze ważne było dla mnie to aby być blisko ludzi. Efektem tego jest ponad 12 000 godzin spędzonych w terenie, u klientów na tak zwanych „podwójnych wizytach”.  Celem tych praktycznych treningów był sukcesywny wzrost umięjętności i kompetncji moich pracowników. Ale to nie wszystko, niezykłym doświadzeniem było obserwowanie jak się rozwijają również  jako ludzie i osobowości.  Wszystkie swoje doświadczenie przekazuję teraz tym, którzy chcę się rozwijać w obszarze sprzedaży i zarządzania.

Czym róznią się moje szkolenia od innych ?

Jestem  dyplomowanym coachem, który aktywnie prowadzi sesje. Ta umiejętność pozwala  mi skutecznie aktywizować  uczestników moich szkoleń. Co jest w tym najistotniejsze ?, to wzbudzenie refleksji oraz wewnętrznej potrzeby do zmian. Tylko jeżeli sami poczujemy, że zmiana jest niezbędna możemy wprowadzić ją w życie. 

Te działania dają gwarancję skutecznego rozwoju kompetencji pracowników, a co za tym idzie wzrostu zysków organizacji. 

ZOSTAŃMY W KONTAKCIE

Michał Romanik
Michał Romanik

24

Lata doświadczenia w sprzedaży

17

Lat doświadczenia w zarządzaniu

448

Przeprowadzonych szkoleń

2500+

godzin szkoleniowych

228

sesji coachingowych

12 000+

spędzonych na treningach z handlowcami w terenie

czym się kieruje

MOJE WARTOŚCI

Michał Romanik

Odpowiedzialność

Jestem świadomy tego, że podejmując się procesów szkoleniowych i doradczych biorę na siebie pełną odpowiedzialność za ich wdrożenie u moich klientów. Działam z pełnym zaangażowaniem oraz profesjonalizmem na każdym etapie współpracy. 

Szczerość i otwartość

Nie zamiatam trudnych tematów pod dywan i zawsze słucham naszych klientów. Nie boję się rozmawiać o rzeczach trudnych i sugerować kompleksowych zmian. Dlatego jestem skuteczny w swoich działaniach. 

Ciągły rozwój

Nieustannie dbam o to, aby moja wiedza i umiejętności w jak najszerszym stopniu służyły moim klientom. Wyznaję zasadę, że samo doświadczenie to za mało, szczególnie w ciągle zmieniającym się świecie biznesu. Poprzez uczestnictwo w kursach, sympozjach, konferencjach dbam o  ciągły rozwój osobisty. Sprawia mi to przy tym ogromną satysfakcje wewnętrzną.

Kreatywność

Każdy z moich klientów ma z reguły inne potrzeby. Aby im sprostać, poza naukowo sprawdzonymi rozwiązaniami poszukuję pomysłów, które w skuteczny sposób dotrą do moich klientów i dadzą im „wartość dodaną”. 

Współpraca

Bez niej nie można osiągać zamierzonych celów. Dbam o to, aby klienci mi zaufali i współpracowali od pierwszego dnia szkolenia/doradztwa. 

Dyskrecja

Wyznaję zasadę „bezludnej wyspy”. To o czym mówię, robię lub planuję zawsze zostaje między mną, a moimi klientami. 

Moja misja

Każdy człowiek może osiągnąć to o czym marzy i to czego pragnie.

Moją misją jest wzbudzenie wewnętrznej motywacji do tworzenia swojego indywidualnego sukcesu, stabilizacji finansowej i szczęścia. Rozwijam niepowtarzalny potencjał każdego człowieka, tak aby mógł osiągnąć najwyższe cele.

Przekazuję wiedzę i doświadczenie skutecznego działania oraz poprawnej komunikacji sprawiam, że ze mną nie ma rzeczy niemożliwych.

Moja wizja

Stworzenie w ciągu najbliższych 5 lat najbardziej rozpoznawalnej firmy coachingowo-doradczej w obszarze Polski północno-wchodniej. 

Chcę stworzyć wyjątkowe miejsce pracy z uwzględnieniem takich wartości jak zaufanie, wzajemny szacunek. Chcę również, aby Moi klienci byli zawsze zadowoleni i dumni z obopólnej współpracy.

POTWIERDZONA JAKOŚĆ USŁUG

Posiadam certyfikat SUS 2.0, który gwarantuje najwyższą standard zarządzania i świadczenia usług w obszarze szkoleniowo-doradczym. 

Spełnienie najwyższych standardów potwierdza audyt przeprowadzony przez profesjonalną i niezależną organizację certyfikującą o międzynarodowej renomie, specjalizująca się w audytach systemów zarządzania – DEKRA certification.

Wymagania standardu SUS 2.0 ujęte są w 4 kategoriach, które dotyczą:

–  firmy świadczącej usługi szkoleniowo-doradcze,

–  jakości oferowanych usług szkoleniowo-rozwojowych,        

–  kompetencji kadry, 

–  organizacji i logistyki usług szkoleniowo-rozwojowych,

Standard SUS 2.0 został zatwierdzony przez PARP jako spełniający wymagania systemu zapewnienia jakości usług firm szkoleniowo-rozwojowych, które chcą uzyskać wpis do Bazy Usług Rozwojowych ( BUR).

Wpis BUR jest warunkiem, jakie musi spełniać firma, która chce oferować swoim klientom szkolenia lub usługi doradcze dofinansowane                                    z Europejskiego Funduszu Społecznego.